INSTAGRAM 51k

Marcus Lund

TIK TOK
20k

Sidsel JUEL

Sidsel JUEL

Platforme: Instagram, TikTok & YouTube
Følgere: +35.000 på Instagram, +20.000 på TikTok, +1500 abonnenter på YouTube

Primær målgruppe: Kvinder 18–34 år (95% danske følgere)
Temaer: Beauty, træning, personlige betragtninger, opskrifter, fashion & generel livsstil

INSTAGRAM
TIK TOK
Video Block
Double-click here to add a video by URL or embed code. Learn more

Sidsel er skarp på udvikling af content, hvor hun adskiller sig fra mængen på hendes excepionelt høje produktionskvalitet og kreative tilgang til hver enkelt kampagne. Hendes æstetiske sans og blik for detaljer sikrer, at hvert eneste stykke content fremstår gennemført og brand-relevant.

Sidsel mestrer at balancere humor, sårbarhed og æstetik i sit indhold. Hun formår at vise både sin sjove og sårbare side - og netop den ægte, modige tilgang gør hende til en profil, der skiller sig ud.

Sidsel har samarbejdet med

NIKE H&M Rynkeby BRAUN SF studios Redken Saxo Kitchen Joy Kiehl’s Norwegian Matas Real Techniques