Sidsel Juel

INSTAGRAM 35k

TIK TOK
20k

Sidsel JUEL

Sidsel JUEL

Platforme: Instagram, TikTok & YouTube
Følgere: +35.000 på Instagram, +20.000 på TikTok, +1500 abonnenter på YouTube

Sidsels kanaler:

INSTAGRAM
TIK TOK

Primær målgruppe: Kvinder 18–34 år (95% danske følgere)
Temaer: Beauty, træning, personlige betragtninger, opskrifter, fashion & generel livsstil

Sidsel er skarp på udvikling af content, hvor hun adskiller sig fra mængen på hendes excepionelt høje produktionskvalitet og kreative tilgang til hver enkelt kampagne. Hendes æstetiske sans og blik for detaljer sikrer, at hvert eneste stykke content fremstår gennemført og brand-relevant.

Sidsel mestrer at balancere humor, sårbarhed og æstetik i sit indhold. Hun formår at vise både sin sjove og sårbare side - og netop den ægte, modige tilgang gør hende til en profil, der skiller sig ud.

Sidsel har arbejdet med bl.a.:

NIKE H&M
Rynkeby BRAUN
SF studios Redken
MATAS Saxo Kitchen Joy
Kiehl’s NorwegiaN
Real Techniques